Posted in Web

Optimalizace je základ

Optimalizace je základ Posted on 20.6.2019


Celá řada obchodníků své aktivity přesunula z reálného světa do toho virtuálního. Existuje čím dál čím více elektronických obchodů, což je dobré pro zákazníka, který tak má možnost většího výběru, ale pro samotného prodejce to zase tak skvělá zpráva není. Vyšší konkurence obvykle znamená nižší zisky, zvláště to pak platí pro takové obchodníky, kteří investovali málo nebo dokonce neinvestovali vůbec žádné peníze do optimalizace svých internetových stránek. Bez toho jsou možnosti, jak oslovit širší spektrum zákazníků mnohem menší. A přitom se nejedná o službu, která by byla kdovíjak drahá. Právě naopak. Za pár tisícovek měsíčně lze mít e-shop, který bude známý po celé republice.
červené slovo

A co že je to ta optimalizace stránek? V podstatě se jedná o soubor činností, které pomohou zvýšit návštěvnost webu tak, že se zvýší jeho pozice ve vyhledávačích typu Seznam nebo Yahoo. Tyto vyhledávače mají v indexu miliony stránek a dle zadaných klíčových slov se pak objevují v pomyslném žebříčku uživatelům. Ti z logiky věci takřka vždy kliknou na první stránky, které se jim ukážou, ale jen málokdy budou chtít listovat seznamem až někam na padesáté místo. S vhodným SEO se tak stránky dostanou do popředí a tím dokáží oslovit více zákazníků.
seo na klávese

Profesionální práce

Dělat SEO ale nemůže úplně každý. Jedná se o poměrně složitou, a hlavně časové náročnou změť úkolů, které je potřeba pro úspěch provést. Základem jsou PR články a zpětné odkazy, případně klíčová slov v nich uvedená. Z těchto článků se pak postupně vytvoří síť, díky které se daný web pomalu ale jistě posouvá žebříčkem vyhledávačů k vyšším pozicím. Pochopitelně to jde i bez toho, aniž by se do toho zapojili profesionálové, ale i když by se to dělalo dobře, pořád by to bylo zdlouhavé a tím i nepříliš efektivní. Kdo chce kvalitu a chce mít výsledky v brzké době, ten si objedná službu u lidí, kteří své práci rozumí.